Известие

Collapse
No announcement yet.

Биелни лагери АР156 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Биелни лагери АР156 ТС

    Здравейте колеги!
    От скоро притежавам АР156 1.8 ТС и съм доволен от колицата,но чета тук във форума че напоследък доста зачестиха колите с изтропали биелни лагери. Може ли някой по-сведущ да сподели на какво се дължи това и има ли някаква превенция?
    ПП. В момента карам с масло Motul 6100 10w40. Ако може да споделите мнение и за него.

  • #2
    Зависи как са я поддържали колата преди теб.При несмяна на масло най вече се получава това,а в Италия масово го практикуват.Ако толкова се притесняваш за вала,можеш да му провериш лагерите и да замериш шийките.А за маслото нямам никакви наблюдения.
    Аз си карам със Селения.
    И не на последно място,Добре дошъл сред нас и много безаварийни километри.
    Last edited by Xtrime7; d.m.y г., 20:03.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
      Здравейте колеги!
      От скоро притежавам АР156 1.8 ТС и съм доволен от колицата,но чета тук във форума че напоследък доста зачестиха колите с изтропали биелни лагери. Може ли някой по-сведущ да сподели на какво се дължи това и има ли някаква превенция?
      ПП. В момента карам с масло Motul 6100 10w40. Ако може да споделите мнение и за него.

      моита изтропа обаче се оказа не само биелни лагери ами и основни шлаифане на вал още неща биела 1бр и ми се реве ама няма как мн ми е на сърце тая кола и ще я птавя вече е в бокса
      sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
      Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

      Comment


      • #4
        Ако можеш си провери маслената помпа дали качва нормално налягане.На мен от там ми изтропа ДВГ - то. ......
        156 1.8 TS '98

        Comment


        • #5
          това което можеш да направиш е да отвориш картера и да видш дали има нагар по цедката на помпата, понеже жабарите не сменяват масла а само доливат не всички има и обслужвани коли но по рядко ,та ако има нагар почистваш промиваш и по честа смяна на маслото и не би трябвало да имаш проблеми аз карам 4-та кола от италия и всичките са минали тая процедура
          sigpicalfa 164turbo s4
          части втора употреба за алфа всичко за 156
          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
          0888556609 Коко Алексиев

          Comment


          • #6
            АЗ ДЖИТКАМ СЪС СЪЩИЯ МОТУЛ АМА ОРГИНАЛЕ МАКИНАТА ГО ДЪРЖИ МЕЖДУ МИН И МАХ



            mod edit: Поне сега е на кирилица, но не е нужно до пишеш само с главни букви!
            Last edited by fiore; d.m.y г., 12:35.
            Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

            Comment


            • #7
              Колеги според мен темата е доста интересна . Повечето ТС са със съмнителна история , та как да се предпазим от евентуално раждане
              Това са моите предположения , моля някой да ме поправи ако бъркам
              - смяна на консумативи (това си е стандартното и задължително) , хубаво масло (без Селения Голд, въпреки , че има и доволни от него)
              - почистване на маслен сепаратор
              - маслена помпа - може ли да мине с профилактика или за по-сигурно да се смени
              - биелни лагери - марки , цени , от къде да пазаруваме
              - замерване на вала
              След този ремонт колко километра долу горе е разработката
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
              Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
              Ex: BMW E61 530 Xi

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
                Колеги според мен темата е доста интересна . Повечето ТС са със съмнителна история , та как да се предпазим от евентуално раждане
                Това са моите предположения , моля някой да ме поправи ако бъркам
                - смяна на консумативи (това си е стандартното и задължително) , хубаво масло (без Селения Голд, въпреки , че има и доволни от него)
                - почистване на маслен сепаратор
                - маслена помпа - може ли да мине с профилактика или за по-сигурно да се смени
                - биелни лагери - марки , цени , от къде да пазаруваме
                - замерване на вала
                След този ремонт колко километра долу горе е разработката
                разработка на кое колега?
                лагери попринцип не се разработват Но да речем че не е препоръчително да вадиш колата от сервиза на "прекъсвач".
                виш ако се пуснат и едни нови сегменти вече е друг въпроса
                146 Turbo

                Comment


                • #9
                  Тя ако вече е усрана колата от някой "грижовен" собственик, не виждам как може да се предпази освен профилактично да се направи ремонт. Само че ако ще си купуваш кола с мисълта, че ще и правиш профилактичен ремонт, по-добре не я купувай. За жалост всичко е до късмет. Именно затова са масовите мнения, че нашите коли са много трошливи, защото моторите ни не са дуракоустойчиви, както при други марки и за да работят добре, искат подобаващо отношение. Тоест грижиш ли се за колата и тя ще ти се отплаща с безпроблемност.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Точно ,че всичко е на късмет . Дори да вземеш поддържана кола , пак не знаеш италианеца как и е вземал здравето без масло . Както знаем , маслото е много важно за тези двигатели и оттам иде цялата работа

                    Та какво мислите по въпроса с профилактиката или карай докато грохне Един вид си гарантираш така спокойствие , въпреки че пак не е много сигурно . Пуу много са ме наплашили нещо тея 2.0 ТС
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                    Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                    Ex: BMW E61 530 Xi

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
                      Колеги според мен темата е доста интересна . Повечето ТС са със съмнителна история , та как да се предпазим от евентуално раждане
                      Това са моите предположения , моля някой да ме поправи ако бъркам
                      - смяна на консумативи (това си е стандартното и задължително) , хубаво масло (без Селения Голд, въпреки , че има и доволни от него)
                      - почистване на маслен сепаратор
                      - маслена помпа - може ли да мине с профилактика или за по-сигурно да се смени
                      - биелни лагери - марки , цени , от къде да пазаруваме
                      - замерване на вала
                      След този ремонт колко километра долу горе е разработката
                      Лагери се предлагат само АЕ и Glyco. А за маслената помпа има допуски и май не се продават поотделно колелата, ако е износено нещо, направо си купуваш цяла .
                      sigpicex
                      147Q2
                      300bhp/606nm
                      Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                      Comment

                      Working...
                      X